Tema: Re: Del volvo s40
Autorius: kaiser
Data: 2012-10-03 08:34:53
Nemeluosiu, neskaičiuoju litrų. Pasipildau kas keli mėnesiai iki pilno
bako ir tiek. Bet piniginei neskauda. Kažkiek daugiau susinaudoja, nes
aš pilnai balioną išvažinėju, tai dar kažkiek ir benzu pasivažinėju iki
kito dujų užpylimo. Mat pilu su darbine kortele, kurią reikia kaskart
pasiimt iš darbo.

--
kaiser