Tema: Re: CrossCountry. + GSM
Autorius: kaiser
Data: 2011-12-15 11:13:07
Jei teisingai supratau, tai per tą "dublerį" įmanoma tik priimti
skambučius, o iš jo skambinti - ne. Iš esmės tai tas pats peradresavimas,
tik nereikia jo įjunginėti/išjunginėti rankiniu būdu.
Man asmeniškai tas variantas netiktų ir dėl to, kad esu T2 klientas :)
Kadangi naudojuosi Android aparatu, tai turbūt reiks pabandyti paieškoti
kokios programėlės supaprastinančios peradresavimo įjungimą/išjungimą ir į
auto telefoną tiesiog įsimesti kokį Pildyk. Tik čia "iš bėdos" sprendimas,
nes "legaliai" iš pagrindinio numerio vairuojant paskambinti nepavyks, tik
atsiliepti į įeinančius skambučius.

--
kaiser