Tema: Re: S80 prie kompo Kaune
Autorius: netavoreikalas
Data: 2011-08-09 21:03:57
ta prasme klaida rodo tai lyg ir galiniu zondu, bet nu man toks
itarimas kad priekiniai "gyvi", tik blogai dirba, o galiniai meta
klaida del blogo misinio, o parametru normaliai nerodo. Bet va ar keist
abu iskart ar uztektu viena, nes vis tik widebandai ne is pigiausuju.
Visi kiti reikalai ok, cia tikrai liamdu beda