Tema: Re: Noriu Volvo S60
Autorius: idomu
Data: 2009-03-18 00:14:01
<Guti> Deja teko vazineti ir draugu rate ne viena eksploatuojama. Nera taip
baisu kaip cia piesiama.
.... del broko sutinku, tik klausimas, ar tai brokas kai po 8 metu
eksploatacijos islenda gedimas?
Kazkaip panasiau i netinkama eksploatacija ar susidevejima.
Tai cia tie kurie apie sios komplektacijos automobilius tesugeba pasakyti
viena zodi "blogai".
O susidurusiems su siu deziu gedimu, manau labiau idomu suzinoti, kaip
optimaliai pasalinti gedima ir kas ten istiesu nutike (kad nuvaziavus i
servisa nebutu vedziojami uz nosies).