Tema: Re: Kaip vadinasi toks ausiniu tipas?
Autorius: Doxlas
Data: 2021-03-23 12:51:52
Man pvz pradeda gamintis ta ausų "siera" gelsva ir patenka ant įkišamų
ausinių guminių kaištukų. Jie nuo tos sieros suminkštėja, kraiposi ir
ausinės krenta iš ausų, jei nėra lankelio. Jei yra lankelis, tai guminis
kištukas pradeda lengvai sukinėtis ausinės aržvilgiu ir kimštuko lankelis
pabėga iš įdubimo ausy, ir ausinė atsistoja nepatogiai.

"Dainiushas"  wrote in message news:s3cge6$2ne$1@news.omnitel.net...

na tai nebent psicologiškai. Ar trauma, irgi psichologinė, nuo kažkada
naudoto kažkokio šlamšto kuris spaudė ar ten kitaip kenkė. Sėdžiu dabar
su UE-900, na nesijaučia absoliučiai niekaip jų.