Tema: Re: dulkiu siurblys
Autorius: PxYra
Data: 2018-03-05 22:20:23
as kiek domejaus katinais/plaukais+siurblys, tai giria Dyson maziukus su
akumais (45min galim siurbt) ant koto tokio, pas juos yra pliusas tame kad
turbo sepeti (antgali) suka ne oro srautas o papildomas varikliukas....tik
va neaisku kiek realybeje atlaiko laiko tie antriniai varikliukai antgalio
galvoje