Tema: Re: dabar labai nesijuokit...
Autorius: MumZer
Data: 2017-08-26 00:03:19
Gal jau vėlokai, bet

Buvo istorija, kai vežėm katiną be dėžės. Tas iš baimės irgi paliko
dovanėlių. Privarė i tarpą tarp sėdynės ir atlošo gale. Galvojau viskas..

Pasiskaičiau forumus, internetą.

Sprendimas:

- valyti ne vandeniu, o vandens ir acto mišiniu (internetas padės kokiu
tiksliai santykiu), aš valiau acto, fairy ir vandens mišiniu berods.
Acto kvapas gana greit dingsta, nereikia bijoti :)

- dėl visa ko nusipirkau tokį
https://www.senukai.lt/p/tri-bio-kvapu-naikiklis-420ml/4omd ir su juo
pagal nurodymus ant etikėtės
http://www.tri-bio.com/site/product/kvapu-naikiklis-eko-probiotiniai

Kvapo JOKIO neliko po kokios savaitės. Katinai jau po acto procedūros
turėtų pamiršt kad ten kažkoks kvapas buvo.