Tema: Re: Ydomybes :)
Autorius: benamis
Data: 2017-08-03 07:54:23
Manau jeigu nepasikeite emailo ir toliau siuncia, reiskias neitikinama
pamoka gavo:) Atsauk rimtesnius bilietus:D

"Andr"  wrote in message news:olt3c0$tmf$1@trimpas.omnitel.net...

Kazkada buvau nucancelines kazkokius traukinio bilietus Londone. Ar tai
babajui sukele kokiu nors nepatogumu nezinau, neskambinau paklausti :)
Is indijos banko korteles ataskaitos eina, kelis kartus rasiau tam
bankui, kad svetimus duomenis man siuncia. 0 naudos, lauzyta anglu kalba
kokia nors nesamone atraso ir toliau siuncia. Toks vaizdas, kad ten dar
pusiau akmens amziuje gyvena zmones.