Tema: Re: reikia siurblio
Autorius: mindau
Data: 2017-07-25 14:03:19
tai gal ta akuma galima pigiau gaut.. koks ten modelis tos sluotos
elektrines? paziuresiu.
ar jus manote, kad dyson'o batareikos tai jau amzinos? :)

"solara"  wrote in message news:okqcpt$btv$1@trimpas.omnitel.net...

aš turėjau AEG, naudojau ir džiaugiausi ,  tai akumas atititarnavo 10mėn ir
užsilenkė
aiškinausi , kaip ir nebegarantinis (be to , siųsta buvo iš uk)

stovi spintoje vis dar , gaila išmesti, už naują akumą 150eur irgi gaila :)

Dabar galvoju kad surizikuosiu ir pirksiu Dyson, dairausi į V6 - man tikrai
užtenka jo 20min rezervo , o kainų skirtumą tarp V8 pataupysiu geriau naujam
akumui.

"Vitas"  wrote in message news:okk5qu$tu6$1@trimpas.omnitel.net...

sveiki,

Ieškom paprasto, gal geriau akumuliatorinio siurblio namams. Plotas
nedidelis, kilimų mažai, pagrinde parketas. Girdėjau ganų, kad Dyson
neblogi, bet paskui reviews paskaičiau, kad aukšta kaina toli gražu
neatitinka savo kokybės. Gal kas domėjosi ir pasiūlytų kažką?

Dėkui.