Tema: Re: dirban?iø su Euroskaita
Autorius: Sail
Data: 2017-06-05 08:23:58
Viskas ten tvarkoj. Lauku pavadinimai nieko nesakantys, bet yra Access'ine
baze su aprasymu.
Yra netgi senas tools'as kuris parodo kurios lenteles kuriam procese
dalyvauja, tiesa jis scalos 5.1 laiku, bet finansai nuo to laiko nelabai
keitesi.

Uztat su lenteliu pavadinimais viskas tvarkoj, is pavadinimo gali pasakyti
kuriam moduliui, imonei ir metams priklauso.