Tema: Re: Priėmimas į mokyklas Vilniuje
Autorius: solara
Data: 2017-06-02 10:49:21
Kiek aš aiškinausi (nebent per mėnesį vėl pakeitė tvarką), tai gyvenantys >2
metus gauna 2 prioriteto taškus, gyvenantis 0,5-2 metus gauna 1 prioriteto
tašką.
Tad svarbu būti uždeklaravus bent 0,5 metų, kad turėtum šansą, nebent jau
senbuvių su >2 metų deklaracijomis yra daugiau nei vienų mokykloje.

kitų neturite prioritetų ? Aš tikiuosi gauti 1 prioritetą kaip daugiavaikė
šeima, antras vaikas jau gaus +1 nes sesuo/brolis lanko... Tai gal kaip nors
pateksim į norimą...

"Andrius"  wrote in message news:ogr2ac$f5p$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

Kadangi yra problema Vilniuje su mokyklom, savivaldybė įvedė 2 metų
cenzą - jei negyveni ilgiau, nei 2 metus rajone, į kurio mokyklą
pretenduoj, neturi jokių pirmumo teisių, kitaip sakant, nepatenki.
Suprantu, kad jie gaudo laikinai prisiregistravusius, tačiau kai įsigyji
būstą, visa šeima jame registruota ir gyvena ir nepatenki, tai šiek tiek
pikta. Tas reikalavimas dėl 2 metų yra sugalvotas Savivaldybės. Kaip
protingai sudėliot raštą Savivaldybei? Nes vežiot vaiką po 3km kažkur
(ir dar neaišku, kur pateksi), kai mokykla beveik kieme, nesinori.

Gal kas taip pat susiduręs ir gali pakomentuot?

Ačiū