Tema: Re: dušo durelių ratukų reiktų (Roltechnik M8605)
Autorius: Yvl
Data: 2017-05-19 13:58:37
kazkada pas situos radau kai reikejo, nepamenu tik kokiai kabinai
http://parduotuve.euroliux.lt/duso-kabinos-94667/atsargines-dalys-duso-kabinoms-17051

"Barzdukas"  wrote in message news:ofmj12$2ad$1@trimpas.omnitel.net...

Gyvai santeroj ir ermitaze maciau pirkt. Ir pats googlas nemazai
pavizdziu meta ieskant duso kabinos ratukai. Pas mane irgi apatiniai
pradejo strigt nes guoliai visiskai uzrudijo ir nesisuka.