Tema: Re: Dovana fėjos gimtadieniui
Autorius: solara
Data: 2017-05-04 22:58:53
na, jei mane kviečia gimtadienio proga mano a..mm.. tebūnie princas ;) ,
tai kažkaip tikiuosi kad ne pasportuoti į Impulsą ir ne į plaukimą
baidarėmis. O be to, kažkokią užuominą aprangos tema galima ir duoti :) (jei
netyčia vis tik tai baidarės :-)

Man asmeniškai įspūdžio dovanos, jei dar su netikėtumu - pačios pačiausios.
Net su aukštakulniais į baidarę lipčiau, jei jau kaip :)
Nusipirkti daiktų ir pati galiu. Su tais pirkiniais dažniausiai taip ir
būna: perkama dovana tarkime man. Praktiškai viską užsienio eshopuose galima
rasti geriau/pigiau. Aš išsirenku (nes geriau žinau ko noriu), tada iš mano
kreditinės apmokam, ir dar mano vardu parsiunčiam (nes visą internetinę
prekybą mūsų šeimoje valdau aš, visi ten accountai etc mano vardu), ir
nuvažiuoju atsiimti  :D Ot, tai "dovanos" gaunasi :))))

"ventiliatorius"  parašė naujienų news:oefmds$in1$1@trimpas.omnitel.net...

parasei kaip ne feja. Joms svarbu zinoti, kur eina, nes nuo to priklauso
visa apranga, ir visa kita nu.

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.