Tema: Re: Karate Mergaitei
Autorius: cD-r0m
Data: 2016-12-22 17:34:17
Aš sakyčiau, kad geriau eit į kokį Aikido - jie orientuojasi daugiau į
savigynos pratimus, rankų užlaužimus ir visokius išvedimus iš
pusiausvyros, o ne fizinį smūgį. (Jų šiaip abiejų reikia efektyviai
gynybai), bet Aikido tiesiog smagiau vaikams.

Treniravausi Aikido 10m., Karatė porą metų savaitgaliais papildydavau.