Tema: Re: Dunlop meskeres pradedanciajam?
Autorius: karolis
Data: 2016-12-06 11:39:42
:D

"Night"  parašė naujienų news:o25svt$2v8$1@trimpas.omnitel.net...

IMHO (tegul tikri zvejai uzmeto mane akmenimis) px tai dugninei, ar ten bus
Dunlop, ar dar kas. Na nebent ruosiesi prisivyniojes kilometra valo
uzmetineti 100+ metru, tada gal ir svarbu. Mano galva, vis tiek sioks toks
brendas, taigi uz maximines turetu buti way geriau. Turiu viena beje is
Sportsdirect - kaip tik dugninei naudoju. Zinoma, laikyti malonumas tikrai
menkesnis, jei kokia kad ir shimano, bet dugninei man netrukdo.