Tema: Re: Vasariniai marškiniai ?
Autorius: PukiS
Data: 2016-05-12 11:17:39
Pas mane avikailis vietoj sofos prie teliko naudojamas (kai atsirado tai
sofa patapo nenaudojamu baldu :D), tai ziema vasara geris, katinai irgi
belekaip megsta ir berods negriauzia :) Jeigu zadi pirkt paprasyk kad kas
per lenkus vaziuodamas prie progos  zakopane prasuktu, ten diziuliai iki 200
zlotu eina, kai pas mus visiski gaidukai po simta euru. as kai kas pora metu
I tatrus vaziuoju pabimbinet tai atsinaujinu karts nuo karto.

"fenix @w"  wrote in message news:ngvgqf$eer$15@trimpas.omnitel.net...

On Wed, 11 May 2016 10:23:43 +0300, Arj wrote:

> saip neisbandzius sunku patiket ant kiek geras jausmas - ant avikailio
> gerai issitiesti tiek per karscius, tiek per salcius.
> Tiesa, vietoj paklodes naudot yr nuansas  del dydzio(abo 1.5m ilgio
> avikailis jau laikomas didziuliu), nu ir dar del elementarios higienos -
> avikailio skalbimo masinoj neisskalbsi.

nu jo, as jau supratau, kad dvigulei lovai voobsche neimanomas dalykas.
kita vertus - issikrausciau is vietos, kur vasara 35+ budavo, tai kaip ir
butuoju laiku idomu, be to katinas suestu turbut