Tema: Re: Meduzos
Autorius: ManXP
Data: 2016-05-11 12:15:18
Supratau. Reiskia teks galvot, ar tikrai labai labai noriu :)

"PukiS"  wrote in message news:nguqj5$gsd$1@trimpas.omnitel.net...

oj, daug taipinimo :) kas ten per komplektas? nors priežiūros patikėk, jokia
technika neatstos, tik reklaminėse brošiūrėlėse jos nėr :D. na nebent
samdysi žmogų kuris kas kelios dienos ateis viską sutikrinti. aš jūrai
nusiteikinėju jau keli metai, bet vis nusprendžiu kad neturėsiu laiko.
augaliniais žaidžiu.

"ManXP"  wrote in message news:ngunso$ev1$1@trimpas.omnitel.net...

Galima siek tiek issamiau? Kiek pavyko rast info, tai nusipirkus normalu
meduzu akvariuma (apie 5K EUR), prieziuros ten nelabai yra...

"PukiS"  wrote in message news:ngulfj$dhj$1@trimpas.omnitel.net...

Nusiteikes kasdien žaist? Kažkiek gal gelbėtų brangūs akva kompai, bet
pastoviai reiks kišta rankas ir dar suprast ką darai. +Būtinai reikia turėt
vandens padavimą į vietą kur stovės ( idealiu atveju ir kanalizaciją).  Nano
jūra prasideda nuo kokių 300+ eurų vien įranga. ir daug daug savo darbo.

"ManXP"  wrote in message news:ngi0bd$7h3$1@trimpas.omnitel.net...

o.fauna absoliuciai mirus... Gal yra, kas augina meduzas ir gali pasidalint
patirtim (kur pirkto iranga, paciams meduzas, etc.)? Kol kas zinau tik tiek,
kad normalus meduzu akvariumas kainuoja daug, ir kad Lietuvoj galima nebent
nusipirkt kazkokias mazas ubagines meduzas, o mane domina "grazios".