Tema: Re: lazdynai geras rajonas gyventi?
Autorius: Vitas
Data: 2016-04-16 09:12:29
Jonažolių g. nėra Lazdynai. Ten Lazdynėliai/Bukčiai. Šaip mano manymu,
Jonažolių g. tai užkampis, kuriame žiauriai sugrūsti keli namai. Nei gamtos,
nei susisiekimo. Gamta - Bukčių miškas. Susisiekimas - tik automobiliu. Bet
kitiem patinka.

Jei kalbėti apie tikrus Lazdynus, tai šiuo metu gal ir ne kokia padėtis, nes
namai labai susenę, kiemuose ankšta, renovacija nejuda. Bet ateityje gal
pasitaisys. Šiaip būtų labai geras rajonas, mokyklos, parduotuvės, ramu,
susisiekimas geras visokiu transportu.

O tau tai patarčiau tiesiog susipažinti su Vilnium, pasinagrinėk žemėlapį ir
apvažiuok - ne toks jis jau ir didelis.