Tema: Re: automatinis kavos aparatas
Autorius: Exo
Data: 2016-03-25 15:45:03
Dar kartą kartoju, už tokią kainą vos išeina mechaninis, kuris turi 15bar
pompą. Jei tu čia atėjai patvirtinimo tavo nuomonėj, o ne išgirsti kitą,
taip reikėjo ir sakyti.

Exo

"MumZer"  wrote in message news:nd3937$abt$1@trimpas.omnitel.net...

šiaip konkrečiai tas nurodytas - daug kas rankytėm nustatoma:
vandens temperatūra, kavos kiekis, vandens kiekis, malimo smulkumas
esminis ką jis daro - turi pompą 15bar << man šito ir reikia
man nereikia fullauto kur pasirenki creme/kapucino/espreso/lungo ir pan.. ir
dar su 15 atminties vietų kiekvieno svečios pageidavimams..
pieną susiplakti pats moku (tiek kapučinatoriais, tiek plakikliais),
rugšumas/kartumas vis tiek dar nuo pupelių priklauso o ne tik nuo aparato
programos trukmes ir temp.
iš esmės ką jis turi: mala kava, pasirūpina, kad vanduo paduodamas tinkamas
temp būtų ir sudaro slėgį

p.s. aparatas kavą gerą ruošia tik tuo atveju jei sau asmeniškai atrenki
patinkančias pupeles
kitu atveju vienam bus per kartu, per stipru, per rūgštu, per karšta ir
pan.. ir ką, eit per niolika aparatų, kol rasi
gėrikas-aparatas-programa-pupelės derinį?

On 2016-03-24 18:27, MumZer wrote:
> Galima su argumentais? Be to, kad pigi = automatiškai šudas?

Kokie dar argumentai??? Negi pats tiki, kad uz tokia kaina gali buti
normalus daigtas??? Negi sunku suprasti, kad automatinis kavos aparatas
- pakankamai sudetingas prietaisas, ir norint atpiginti, taupoma visur
ir viskas. Ir kad taip nutaupytas aparatas nei ruos gera kava, nei bus
patikimas, nei bus ilgaamziskas...

> "Exo"  wrote in message news:nd107n$f7s$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Už tokią kainą mechaninė nelabai išeina, o tu į automatines žiūri....
>
> Exo
>
> "MumZer"  wrote in message news:nd0a7v$24b$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Kokios nuomonės apie pigiuosius Delonghi 2600/2800/3000?
> Lyg ir viskas yra ko reikia. Minusas gal tik kad girnos plieninės,

Cia pats maziausias is visu minusu....

  bet gal
> nėra ko norėti už tas kainas? Plius kažin ar įmanoma namų kiekiais tas
> metalines girnas sudrožti..?

Tos girnos susidroš paskutinės...

Audrius K.
P.S. Kiek teko matyti, kas nusipirko pigius aparatus, niekas ilgai
nesidžiaugė. Ir tikrai ne girnos susidroždavo...