Tema: Re: architektas
Autorius: PukiS
Data: 2016-03-24 10:32:24
nustebtum - pinigai su poziuriu nelabai koreliuoja...  terminai pas mane
labai lankstus, ir laiko yra.

"AurimasBar"  wrote in message news:nd08h8$14c$1@trimpas.omnitel.net...

tai aš manau už normalius pinigus belenkuris architektas-projektuotojas
viską laiku padarys (aišku jei terminai realūs). jei nori popigiai tai pats
supranti, išlindus geresniam darbui tavo bus pastumtas i šoną..

"PukiS"  parašė naujienų news:nd04as$ubc$1@trimpas.omnitel.net...

Gal neaaiskiai surasiau -  man reikia VISKO :) sklypas miesto centre, salygu
dalis isimta, projekto dalis yra, konstruktyvas yra, bet nenustebsiu kad
kitas paemes toki pusfabrikati padarys greiciau nuo nulio.  Tei vo, reik
rekomendaciju :)

"Doxlas"  wrote in message news:nd0321$tfo$1@trimpas.omnitel.net...

Aš turėjau omeny kad ir projektą, ir derinimą reikia užsakinėti pas vieną
architektą. Buvau paėmęs pora tokių projektų - tipo viskas jau
suprojektuota, reikia suformuot bylas ir paduot derinimui ir leidimui
statyti. Tai reikėjo daug perdarinėti, problemos su inžineriniais tinklais -
to pasėkoje sugaišau laiko beveik tiek pat, kiek projektuoti nuo pat
pradžių, o užsakovams sugaištas laikas vos ne dvigubinosi.