Tema: Re: Youtube kanalai - ka ziurit?
Autorius: apchy
Data: 2015-11-25 10:25:57
jo davydychius gerai :)
as dar paziuriu moto nexus, bet ten apie mocus, tai nevisiem gal idomu bus
:)

"Night"  wrote in message news:n33pde$2th$1@trimpas.omnitel.net...

Na as tai ziuriu ne tam, kad palengvintu mano apsisprendima ar pirkti
Bentley ar ne - o tiesiog prikolnai susukta buna. O ant ko jis uzsiciklines,
nat ko ne - praleidziu pro ausis. Ten is viso persunkta rusiskom poniatkem,
tai jei del to parintis - neimanoma butu ziureti :)