Tema: Re: Fotoepiliatorius gal kas susidūrėt?
Autorius: Night
Data: 2015-11-24 20:44:40
Ei, 'cmon, as neuzsipuoliau :) Tiesiog jei pats buciau parases toki
posta, labai noreciau atsakymo "naudoju (zinau kas naudoja) modeli xxx,
efektas toks ir toks..." ar panasiai. Nes dabar as kazkaip sunkiai tikiu
efektyvumu. Sutinku, kazkiek tai veikia, bet kad tai praktikoje
sekmingai panaudojama buitinem salygom - nezinau.