Tema: Re: Slidinejimo iranga
Autorius: Night
Data: 2015-11-04 12:39:37
1. Nu nifiga sebe - priaugai matyt kokius 30 kg nuo jaunystes :)
2. Slides manau galima butu pirkti padevetas, kol neatradai savo stiliaus ir
panasiai. Manau, kad tarp ju tu pa liubomu skirtumo nepajausi dabar. As
pries kelis metus pirkau siek tiek devetas per skelbiu.lt (berods is
Ignalinos atsiunte, ten pas juos dafiga buvo, slidinejimo baze ar kazkaip
vadinasi kontora) Apache K2 Explorer - ai draugas faugiau uz mane
suprantantis surado, parate, apziurejo (pardavejas buvo atsiuntes detalias
nuotraukas, sutarem, kad galesiu grazinti, jei neatitiks realybes). Tai va
jau pora metu dziugina. Naujas, manau, pirksiu tada, kai tikrai suprasiu,
kad man reikia kazko kito. Del batu - pirkau vasario men Sportlande HEAD
firmos, geros nuolaidos buvo. Pasiemiau 2 kietumu skirtingus ir 3 dienas
vakarais prie teliko sedejau apsiaves pakaitom, kol supratau, kurie man
labiau patogus. Nepersistenk ten su tom teorijom ir kietumais, nepajausi
dabar dar labai didelio skirtumo, bet va nusipirkes kokius kietus batus 120
uzsipisi nes spaus. Nepirkciau dabar batu, neismusi geros kainos, po nauju,
koki vasario men jau pradeda ispardavineti.