Tema: Re: Elektroninis parasas
Autorius: Night
Data: 2015-10-08 13:50:21
As irgi naudociau mobilu, bet telefonas kontoros, savo neturiu, o kontora
man neleidzia tos korteles pasikeisti i ta, kuri turi mobilaus paraso
galimybe. Vat ir viskas. O esme ta pati - identifikuoti tavo tapatybe - tai
gali buti mobilus parasas, arba id kortele skaitytuve, arba usb raktas su
sertifikatais. Su mobiliu parasu lengviausia, man atrodo. Bet mano atveju as
negaliu jo naudoti. Vat ir viskas. O jau paskui kam tu ji panaudosi - tavo
reikalas. Arba prisijungti prie ivairiu sistemu, kad ir banko. Arba
pasirasyti dokumentus ir t.t.