Tema: Re: q: kiek kainuoja dirt bike
Autorius: Trolis
Data: 2015-09-10 21:04:27
2015-09-10 08:34, Salas rašė:
> Jei trumpai tai - brangiai :)
> Ir dar labai svarbu kokio pradinio stovio pavyks nusipirkt.
> Pirmiausia atsakyk sau i klausimus kokio nori 2T ar 4T, ir kokios
> kubaturos. Kadangi mieste nori vazinet tai kaip suprantu reikes tau
> Endurkes ieskot. Jos dar siek tiek brangiau kainuoja nei krosinis.

nelabai suprantu aš tuos dalykus :) tiesą sakant motociklu nesu
važiavęs, bet dabar daug MTB važinėjuosi. (tiesą sakant kaip tik dabar
recoverinuosi po klubo lūžio nuo jo, tai ieškau efektyvesnio kaulų
laužytojo :D )

o šiaip manau, kad norėsiu kažkiek offroadinti, kažkiek light trips.
pats nesu greičio didelio mėgėjas, tad tasneaktualu, bet offroad gal
reikia galingumo?

taipogi brangumas irgi yra sąlyginis dalykas- brangu be skaičių nedaug
ką pasako :)

esminiai klausimai - kiek kainuoja pats moto? 5k€?
kiek kainuoja apranga? 2k€ ?
kiek kainuoja metinis maitenence ir gal dar kažkokie aktualūs dalykai,
kurių nežinau.