Tema: Re: Koki ciuzini rinktis?
Autorius: spakainas
Data: 2015-08-20 09:39:25
Galiu tik pridurt - kad ir kaip parduotuvėj atrodytų patogu ir gerai,
bet reikia imt vienu numeriu kietesnį nei išsirinkai. Nes realybėj per
minkštas ne taip patogu ir nugarai nelabai gerai.
Spyruokliniai gerai, kad vėdinasi. Tie be spyruoklių nesivėdina, lova
turi būt be patalynės dėžės, kad nepelytų čiužinys (nepraktiška).