Tema: Re: klausimas tėveliams, Vilnius
Autorius: Trolis
Data: 2015-06-23 12:07:37
2015-06-22 19:25, 0,5 B rašė:
> apturėsiu 5 metų bachūrą svečiuose savaitgalį. neturiu jokios
> patirties su vaikais – kuo/kaip/kur užimt?
> mąstau, variantai būtų, jei geras oras, gamta kur prie vandens; filmas
> koks ar vaikų teatras? Būna ten dar kažkokie žaidimų kambariai?
> Ideas, plyz Smile

O vaikas aktyvus, drąsus?

Aš tai pykstu, kai geru oru mano vaikus kas į patalpas kiša, pvz vaikų
kambarius.

http://unoparks.lt/uno-park/
Bernardinų sodas, ten esančios aikštelės, ledai
Vingio parkas irgi turi krūvą atrakcionų.
Plaukimas baidare nėrimi (plaukiau su keturmete, viskas labai saugu ir
ramu, man - nuobodu, bet reikia pažint vaiką tam).
Važiuokit dviračiu pasivažinėt kokių 15km miškais.

Pilna ką veikt, tik bėda, kad labai jau individualu :)

Na ir aišku- no no filmams, kinectams ir kitoms nesąmonėms, kai oras
puikus ;) neauginkit mėmių mano panoms.