Tema: Re: Akiniai nuo saulės
Autorius: markatas
Data: 2015-05-26 00:13:15
Tikrus Polaroid pirktus is Polaroid firmines parduotuves del gamyklinio
broko nemokamai keite i tokios pacios ar ne daug didesnes vertes kitus.
Ir kas idomiausia - firmineje parduotuveje komplekte eina kartu su
akiniu deklu ir valymo servetele, ka sekmingai optikos parduotuves
papildomai prikalkuliuoja

markatas