Tema: Re: Končitos koncertas
Autorius: Sniegas
Data: 2015-05-24 21:09:43
Pinigai - ekonomikos kraujas. Va, todėl ir visokios krizės siaučia
Lietuvoje, kad kraujo trūksta. Aš asmeniškai siūlyčiau atsisakyti rūkymo ir
tais pinigais remti našlaičius, o ne tabako pramonės bosus. Koks rūkymo
tikslas, galit pasakyti? Mano akimis žiūrint, tai pats kvailiausias žmogaus
užsiėmimas. O kas juokingiausia šioje situacijoje, kad žmogus sako - neturiu
pinigų, bet rūkalams jų randa. Juokinga.