Tema: Re: Plokscia vandens talpa (~100 ltr) - any ideas?
Autorius: Dede_Pranas <dedepranas @ gmail.com>
Data: 2015-05-13 22:07:00
vat su chemija man pravalas:)
bet tai ok - galiu tos dideles ileidimo angos neuzsukinet :) man apskritai
gali buti be virsaus, tik, kaip ir minejau, su pasirinkimu problemos :)

"monaxas"  wrote in message news:mj01e5$dqc$1@trimpas.omnitel.net...

Klysti. Iš atminties, galiu klysti ir aš - jei geležingas vanduo, organizuok
sąlytį su oru, kad dvivalentis oksidas virstų trivalenčiu, kuris iškrenta
nuosėdomis. Taigi atvira bačka tau tinka labiau nei uždara.