Tema: Re:Knygos 15-iolikmetei
Autorius: svyt
Data: 2015-05-08 15:02:03
Keruakas "Kelyje", Selindzeris "rugiuose prie bedugnes","Vikingas
 kolumbas", nepamenu autoriaus, Fransis Karsakas "Ateiviai is
 niekur", V.M.Putinas- "Sukileliai", arrodo nera programoje, tai
 knygos kurios vyresniame mokykliniame amziuje man patiko. Tiesa,
 kartu su dukra, nu po jos skaiciau ir Hari poteri, nu visai
 patiko, visas berods 7 perskaiciau.

--
svyt//

----Android NewsGroup Reader----