Tema: Re: rozeciu apsauga nuo vaiku
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2015-03-04 14:16:07
Nu pas mane irgi visos rozetes per nuotekio reles (+ dar paildoma
mazesnio jautrumo ant ivado) ir beje ne pats taip sugalvojau, o
elektrikai kurie dirbo namo statybose.

Pasiteisino jau pora kartu. Viena karta suo laida kompo 220 nukramte kol
musu nebuvo, grize radom ismesta rele ir apseiliota laida :)
Kita karta lempute 220 keiciant kazkaip sugebejau palikti jungikli ne
taip ijungta, tai ant ivado ismete rele.