Tema: Re: Zaidimu teorijos klausimas
Autorius: ejs
Data: 2015-02-09 17:45:04
2015-02-09 17:05, Laimis rašė:

> Utopiniai pasvarstymai žaidimų teorijos klausimu.
> O ką jeigu 2-3 žaidėjams, kurie tam tikra dalimi kėlė kainą, priklausytų
> tam tikras procentas nuo pardavimo kainos, net jei nelaimi aukciono?
> Žaidėjai būtų labiau suinteresuoti dalyvauti ir varžytis, *kelti kainą*,
> nes nepriklausomai nuo laimėtojo gaunama kažkokia nauda.
> Atsiranda naudingas spekuliatyvumo veiksnys: gali būti našarniku, bet
> žinodamas, kuo rizikuoji (depozitas), keli kainą ir gali uždirbti tik
> dėl to. Našarnikams, kurie linkę sabotuoji aukcioną dėl užkulisinių
> [...]

nedirbs.
Našarnikai pirkti nenori, jie imituoja aukcioną. Jei yra pvz noras
nupirkti už pradinę kainą +0,5%, niekas iš "dalyvaujančių" daugiau
kainos nekels, nes tiesiog neturi pinigo sumokėti už pirkinį.

IMHO depozitas turi būti pakankamai didelis (10-50% pirkinio kainos,
gali būti pakeistas garantiniu raštu pradinei pirkinio sumai) ir tai
turėtų neleisti atsirasti "dalyvaujantiems".

--
ejs