Tema: Re: Slidinejimo kalnas Liepkalnis vs. Lenkija (Suwalkai)
Autorius: Korke
Data: 2015-01-07 12:00:25
po pernai liepkalnis kaip diena ir naktis. viskas labai ok. Paskutini karta
pries naujaka buvau, t.y iki sito paskutinio atodrekio, kiek dabar matosi
per cam'a su sniegu norma irgi.
trys ar daugiau nauju keltuvu bugeliniu, nauja "vakarine" trasike padaryta,
imho kas imanoma ant to kalnagubrio dabar jau padaryta.
Pas lenkus nebuves, bet is Kauno cia ir privaziavimas geras nereik per
miesta kratytis.