Tema: Re: Jei kas dar prisimenat Clash - Should I stay or go
Autorius: Caponi
Data: 2015-01-06 15:17:53
OK, pavarysiu tavo stilium - o tau neatrodo, kad tu durnas, durnindamas kita
zmogu, kurio skonis nesutampa su tavuoju ar kazkokiais internetiniais
komentatoriais?
Primenu, kad tu parasei, kad "va jum puikus remix, tiksliau mashup", o as
butent apie ta kurinuka parasiau "Siaip tai absoliutus shudas (turiu omeny
butent sita parodija)", be jokiu uzuominu apie tamstos protine bukle.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/