Tema: Re: Nexus 5 kaip nustatyti garsa?
Autorius: krivis
Data: 2014-12-16 12:06:48
Nu tai ble, anksciau per settingus budavo galima nustatyti skambejimo
garsuma ir pokalbio garsuma atskirai, pvz garsiausias skambejimo garsumas,
ir tyliausias pokalbio garsumas. Dabar matau kad settinguose yra Alarm
volume, Ring volume ir Media volume, o pokalbio garsumo nera atskirai. Kai
man skambina, arba as skambinu, tai visada I ausi man rekia ant max, ir
kiekviena karta turiu nutylinti su mygtukais sone. Bet kai viena karta
nutylinu tai kita karta vel rekia ant max. Esme kad uzsipisau tylint
kaskart.