Tema: Re: Liuks nuolaida batams
Autorius: Edo
Data: 2014-11-03 14:01:09
Turiu Hi-Tec Altitude IV. Ėmiau su nuolaidom prieš 2.5 metų už ~35 GBP.
Nieko geriau už tokią kainą neradau ir tikrai patenkintas. 75-80 GBP tai
turbūt nebūčiau mokėjęs, bet iki 250 Lt manau net labai normali kaina už
panašaus lygio naujus batus. Beje, patikrinau, nuolaidos kodas galioja
Altitude V batams.

E.