Tema: Re: kokia skalbimo masina pirkt?
Autorius: Caponi
Data: 2014-10-25 23:00:13
Nu tada valio. Man kadaise pirmieji skambinantys delninukai buvo kaip
isganymas pagrinde del to, kad vietoj tokiu varganu phonebooku atsirado
pilnaverciai addressbookai, su adresu, pastabu laukais. Tiesa, dabar jau ir
durnafonai panasiu fukcionalumu pasigirt gali, ko pasekoj ir pats vienu is
ju naudojuosi, bet visai nepasigendu tu dinozauru, kad ir kokie jie graziai
islankstyti buvo.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/