Tema: Re: 112
Autorius: Glebas
Data: 2014-09-24 08:07:24
Shlipsai, prieš kokius 6 metus buvo konkretus atvejis, kai dėl autobuse
esančio ginkluoto piliečio kviesta policija autobuso ieškojo daugiau nei
pusę valandos. Čia Vilniaus mieste, maršrutiniame autobuse.
Taip kad nereikia lia lia, kad jų staiga padaugėja, kai prakalbama aie
ginklus.
Ir aš tikrai ne vienintelis, kuriam reikia pagalbos, bet kai skubi pagalba
važiuoja kokią valandą, tai nemanau, kad normalu.