Tema: Re: Q: Apie busto paskolas
Autorius: 70005
Data: 2014-08-21 18:52:51
"krivis" <krivis@lrs.lt> wrote in message
news:lt4u3i$dj1$1@trimpas.omnitel.net...
>O kaip yra su nepanaudota paskolos dalimi?
>
> Is esmes as imu paskola pabaigti namo statybas, realiai naudosiu pinigus
> namo vidaus irengimui, baldams, tapetams ir t.t. Reikalas toks kad kiek
> tiksliai man tam pinigu iseis as nezinau, kaip geriau daryti, ar verta
> pasiimti paskola su razervu ir panaudoti ne visus pinigus? Kaip tokiu
> atveju skaiciuoja palukanas ir visa kita?

Su rezervu paimti gali, jei finansines galimybes leidzia. Tokiu atveju banke
nustatomas kredito "lubos", bet faktiskai gali paimti ne viska. Kartais buna
apribojama, per kiek kartu gali paimti tau skirta kredita, arba kokios
minimalios dalys, taip pat - iki kokio termino.

Bet nenustebciau, kad bankai skaiciuotu mokescius ir uz nepanaudota limita -
su verslo klientu overdraftais taip ir daro.