Tema: Re: Elektrenu marios ir vandens motociklai
Autorius: 911
Data: 2014-07-31 16:33:20
uoj blet: mano labradoras labiau priziuretas... :))
Gal vistik skirt gerai butu gyvulius nuo zmoniu? tu cia esi debilas kad kisi i zmoniu pliaza kazkoki tau vienam patinkanti labradora ir dar uzskaitai tai kaip normalu elgesy.
Laikyk ir dziaukis namie kuo tik nori, kad ir keules virtuvej, bet savo paniatkes kist i viesa vieta niekaip nenormalu.