Tema: Re: Moteriskas dviratis
Autorius: Night
Data: 2014-05-13 09:50:34
Uz tokia kaina eiti i parduotuve ir rinktis, kuris labiau patinka.
Esminio skirtumo komponentuose nebus, o ir nereikia labai gilintis su
tokiu biudzetu. Jei iseina - su vidinem pavarom rinkciausi, paprasciau
moterims susigaudyti o ir prieziuros maziau.

Del laikikio - jei yra kablys, tai Thule ant kablio koki nors. Jei
kablio nera - Thule skersiniai ir Montblanc laikikiai. Turiu 3 Montblanc
ir 1 Thule - man Montbalc patogesnis, nes 1. I ji istacius dvirka
nereikia jo prilaikyti, kol pritvirtini 2. Gali vezti net ir labai maza
dvirati, pvz. 16" vaikiska. Visus laikiklius pirkau is ebay (UK, DE).