Tema: Re: Sidabro valymas
Autorius: Apocalypto
Data: 2014-05-03 22:08:24
nu as irgi nemegstu aukso. jokiu ziedu ir grandineliu ant kaklo nenesioju.
turiu ant rieso ir zjb. yra ir ant kaklo, bet kazkaip nesinesioja. auksines
grandineles asocijuojasi su statybininkais Londone, kurie pasisiause kaip
pempes ir vaiksto neplautais triusikais, bet uztat turi auksine grandine ant
kaklo su iskirpte ir tuo paciu rodo savo apzelusius papus. sekantis dalykas
ant kurio taupo tai x5. kartais pagalvoju ir apie balta auksa, bet kolkas
man jo nereikia.