Tema: Re: Kur kuriasi fast food?
Autorius: Tomas
Data: 2013-06-02 01:13:37
Kazkur kazkada girdejau, kad fastfoodams sekme atsitiko del to, kad pataike atsirast laiku ir vietoje - ten, kur mazham plote didele populiacija neturinciu laiko zmoniu, norinciu greitai pigiai paest. Lietuvos kurortai - ar ten kas nors laiko neturi? Skuba kur nors? Be to, dauguma i palangas renkasi tam, kad paishsipisinet, va buvau, va buvau makdonaldse (tiesa, vienakart), buvau dar ten ir ten, kruuuta. Kiba musishkiu runkeliu nesi mates gyvai. O kaip bebutu abydna, tokie kol kas yra dauguma.