Tema: Re: Del recirkuliacijos
Autorius: kef
Data: 2010-05-24 11:11:20
Ventiliatoriaus krypties negalejo sumaisyt.
Problema recirkuliacijos sklendes varikliuke. Arba ji jau tvarke kazkas arba
daug sansu kad jis bugovas. Boschinis varikliukas turi ziedini magneta,
kuris laikui begant atsilaisvina ir prasisuka. Gali prasisukt taip kad
varikliukas netenka sukimo momento ir sklende strigineja kurioje nors is
padeciu (greiciausiai recirkuliacijoj, bent jau man taip pasiseke). Magnetas
gali ir taip prasisukt kad pasikeicia sukimo kryptis ir gauni vietoj on -
off ir atvirksciai. Reikalas labai bjaurus, nes uzstrigus sklendei ziema bus
liudna del rasojimo, o issukt varikliuka nera labai patogu.