Tema: Re: VectraB kodicionierius
Autorius: Newsgroups
Data: 2010-05-06 13:22:40
Na as taip girdejas :( . Neva sukompresorium prixujarina oro, kad reikiamas
slegis butu. Kad siurbio magnetas susijungtu. Bet as manau, kad tas oras jau
seniai butu isejas (jau puse metu kaip turiu auto). O kondiske kartais
budavopati isijungdavo ir viskas normal budavo(tik po to smarve nereali
,paduodavo isjungus :D )
  O "teisingas" freono uzpildymas yra kazkaip kartu su kazkokiu tepalu?