Tema: Re: Omega b vairo stiprintuvas
Autorius: kef
Data: 2010-02-24 10:06:38
O tai pas Omega jis elektrinis? Lyg ir dirzas suka, bent pas 2.0DTI.

"egis" <egidijum_trinti@takas_trinamas.lt> wrote in message
saugiklius tikrinai? Omegoj vairo stiprintuvo el. grandines saugiklis berods
15A, randasi po vairu, jei gerai pamenu tas pats saugiklis aptarnauja ir
"prikurke". Tiesa, ko gero mazai tiketina jo kalte tavo atveju, nes man kai
anas perdeges buvo, tai nuo apsuku stiprintuvas nebepriklause- jausmas buvo
kad jo aplamai ner ir bet kokiom apsukom...

--

egis
Omega bmv6 '94 +LPG