Tema: Re: Opel Astra(2005) prigaudo i tepala vandens
Autorius: Sail
Data: 2010-01-19 15:23:47
Buvo man toks pat bajeris, kai ascona vazinejau. Syki autostradoj karbas
uzsalo, ant jo susidare ledo gumbas. Masina vaziavo vis blogiau, pradejo ryt
20 litru benzo 100 km ir sustojo netoli Vilniaus.

Kita syki alsuoklio zarnoj kondensatas uzsalo, ir variklis apsipyle visas
tepalu. Maniau sakes, reiks galva lupt, dar dabar tarpine nusipirkta
voliojasi.

Tais paprastu masinu laikais atjungiau alsuoklio zarna ir palikau kabot, ir
viskas buvo tvarkoj. Technines taip zinoma praeiti neina, nes ismetamos
dujos itartinai geros.

Bet tai itariu buvo variklio senatves pozymis. Astrai tokiu metu kaip ir
nelaikas butu, nebent ja kas aplink pasauli vaziavo.