Tema: Re: Padangos
Autorius: galvakratis
Data: 2009-10-21 22:01:46
Na bet jei per savaite zmogus nuvaziuoja max 10 km iki parduotuves duonos
nusipirkt, bet ir tai tik mieste
o uzmiestin pajuda tik per velines ir kaledas, tai gal tuomet ir neverta
tiek daug investuot i kaliosus. Siaip cia
ne man reikia, tiesiog zmogus paprase paklausti, gal kas kokias naudoja ir
kokie atsiliepimai, tiesiog nenori pirkti
pirmu pasitaikiusiu is maximos ar senuku :)