Tema: Re: vectraB 2.0dyzelis: ar termostatas ar temp. daviklis?
Autorius: TurboDysel
Data: 2009-10-12 19:30:09
 na va, pasikeiciau termostata. raso 92*C, tai mazdaug ir atsidarineja (aie
95*C rodyke buna), bet ventiletoriaus vistiek nesupratu. Vistiek jis ima
junginetis kai rodykle dar ant melyno :( . Gal zinot kur yra termo daviklis
kur ijungia ventiletoriu? (siaip tai jis turetu buti apacioj raditoriaus?)

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4499 (20091012) __________

http://www.eset.com